Zakažite pregled online

Одговор на: Kontraceptivna pilula i vanmenstrualno krvarenje

Почетак Forum Kontracepcija i siguran seks Kontraceptivna pilula i vanmenstrualno krvarenje Одговор на: Kontraceptivna pilula i vanmenstrualno krvarenje

#17175
Ivana Nedeljkovic
Учесник

Poštovani,

Ginekolog mi je prepisao daylette pilule zbog sklonosti cisti na jajniku. Pre godinu dana imala sam operaciju usled pucanja ciste na desnom jajniku.U međuvremenu je uočen i polip u materici kada je odlučila da mi prepiše pilule. Počela sam da ih pijem prvog dana menstruacije i sada već 15-ti dan krvarim. Prethodnih 5-6 dana je bilo samo tačkasto i povremeno krvarenje sa smeđim iscedkom ali 15-ti dan je ponovo započelo normalno krvarenje. Pored krvarenja primetila sam i mučnine (bol u želucu) i smanjenje apetita. Da li je to normalno ili bi ipak trebalo prekinuti sa pilulama?

Hvala unapred


Call Now Button