Zakažite pregled online

Postavite pitanje ginekologu

Dragi pacijenti,

Postavili smo ovu stranicu zbog brze i lakše komunikacije sa Vama. Sva pitanja možete postaviti direktno na e-mail klikom na link ordinacija@palmoticeva.com ili iskoristiti mogućnost ostavljanja pitanja u forumu koji smo otvorili specijalno u tu svrhu.

Srdačno,
Tim ordinacije Palmotićeva

Одговор на: Pitanje u vezi kontracepcije

Почетак Forum Kontracepcija i siguran seks Pitanje u vezi kontracepcije Одговор на: Pitanje u vezi kontracepcije

#3943 Одговор

Ivana

Postovani, zbog problema sa policisticnim jajnicima, pijem Jaz pilule skoro dve godine. Medjutim, u skorije vreme primetila sam na odredjenjm delovima tela male ispucale kapilare, a na butini nesto vece. Interesuje me da li to moze biti posledica pilula, da li treba da prestanem sa njihovim koriscenjem, i kakav je uticaj na kapilare ako nastavim da ih pijem?

 
,