- Ginekološka Ordinacija Palmotićeva - Beograd
Zakažite pregled online

Postavite pitanje ginekologu

Dragi pacijenti,

Postavili smo ovu stranicu zbog brze i lakše komunikacije sa Vama. Sva pitanja možete postaviti direktno na e-mail klikom na link ordinacija@palmoticeva.com ili iskoristiti mogućnost ostavljanja pitanja u forumu koji smo otvorili specijalno u tu svrhu.

Srdačno,
Tim ordinacije Palmotićeva

Одговор на: Escapelle tableta

Почетак Forum Ginekologija Escapelle tableta Одговор на: Escapelle tableta

#5318 Одговор

Nina

Poštovani, popila sam pilulu, i dobila krvarenje nakon osam dana, a redovnu menstruaciju sam trebala da dobijem pet dana nakon toga. To krvarenje koje sam dobila nakon osam dana je bilo delimicno obilno, I dugo je trajalo(cista crvena krv), pa me zanima da li je to menstruacija izazvana lekom (vidim da se za nju kaze da je kraca i manje traje pa zbog toga pitam) ili je to redovna menstruacija malo poranila? Pri tom, menstruaciju koju sam trebala da dobijem pet dana nakon toga, nisam, pa nisam sigurna sta je u pitanju, hvala unapred.

 
,