Zakažite pregled online

Postavite pitanje ginekologu

Dragi pacijenti,

Postavili smo ovu stranicu zbog brze i lakše komunikacije sa Vama. Sva pitanja možete postaviti direktno na e-mail klikom na link ordinacija@palmoticeva.com ili iskoristiti mogućnost ostavljanja pitanja u forumu koji smo otvorili specijalno u tu svrhu.

Srdačno,
Tim ordinacije Palmotićeva

Одговор на: Pitanje u vezi kontracepcije

Почетак Forum Kontracepcija i siguran seks Pitanje u vezi kontracepcije Одговор на: Pitanje u vezi kontracepcije

#5980 Одговор

Aleksandra988
Учесник

Postovani, koristim pilule daylette vec cetiri meseca. Ciklusi su mi bili obilni i dugi(prosek 7dana) a u toku koriscenja su mi se smanjili drasticno (jedan, dva dana i uopste nisu obilni). Ginekolog mi je rekao da je to normalno i da je to kontraceptiv najnovije generacije i da se moze desiti da mi ciklus skroz prestane, sto mi je jako strasno. Zelela sam da cujem i drugo misljenje, imam 20 godina i malo mi je strasno da mi krvarenja prestanu. Kakve to posledice moze da ima po moje zdravlje? I da li je to zaista normalno kao sto ona kaze?Posto sad ne znam dal da nastavljam sa pilulama. Hvala unapred.

,