Zakažite pregled online

Postavite pitanje ginekologu

Dragi pacijenti,

Postavili smo ovu stranicu zbog brze i lakše komunikacije sa Vama. Sva pitanja možete postaviti direktno na e-mail klikom na link ordinacija@palmoticeva.com ili iskoristiti mogućnost ostavljanja pitanja u forumu koji smo otvorili specijalno u tu svrhu.

Srdačno,
Tim ordinacije Palmotićeva

Одговор на: Escapelle tableta

Почетак Forum Ginekologija Escapelle tableta Одговор на: Escapelle tableta

#6024 Одговор

Mina

Postovani doktore,

Prvo da Vam zahvalim u ime svih nesmotrenih zena sto odvajate vreme da odgovarate stalno na manje-vise ista pitanja.

Moj slucaj je sledeci

Poslednju menstruaciju sam imala 11.05. (A nakon 34 dana od poslednje sto mi se prvi put desava,predpostavljam zbog vrlo jakih treninga, obicno je ciklus 27-29 dana).
Rizican odnos se desio 20.05.,tableta popijena sledeci dan.
Nakon 9 dana su mi poceli bolovi sto u ledjima i grudima,sto u stomaku i pocela sam da primecujem nesto sto je kao braonkasti sekret ili neko bas bas slabo krvarenje. To je trajalo celih 9 dana, pritom me je prvih 3-4 dana boleo stomak (kod regularnih menstruacija to se desava samo prvi dan). I dalje imam bolove u grudima a i neko ziganje u donjem delu ledja.

Moje pitanje je da li treba da ocekujem regularnu menstruaciju ovih dana ili ne? Da li savetujete i testiranje na trudnocu?
Hvala Vam unapred na odgovoru i pozdravljam Vas


,