Zakažite pregled online

Postavite pitanje ginekologu

Dragi pacijenti,

Postavili smo ovu stranicu zbog brze i lakše komunikacije sa Vama. Sva pitanja možete postaviti direktno na e-mail klikom na link ordinacija@palmoticeva.com ili iskoristiti mogućnost ostavljanja pitanja u forumu koji smo otvorili specijalno u tu svrhu.

Srdačno,
Tim ordinacije Palmotićeva

Одговор на: Prestanak uzimanja pilula

Почетак Forum Kontracepcija i siguran seks Prestanak uzimanja pilula Одговор на: Prestanak uzimanja pilula

#6144 Одговор

Jelena123
Учесник

Postovani doktore, poslednjih nekoliko dana sam primetila izuzetno izrazene vene iza kolena leve noge i na listu. Nikada pre to nisam uocila, bar ne tako vidljivo. Osecam i blagu tezinu u nogama. Da li je moguce da je to posledica koriscenja Yaz-a poslednjih 7meseci i da li u tom slucaju treba odmah da prestanem sa uzimanjem istih? Hvala na odgovoru!

 
,