Zakažite pregled online

Postavite pitanje ginekologu

Dragi pacijenti,

Postavili smo ovu stranicu zbog brze i lakše komunikacije sa Vama. Sva pitanja možete postaviti direktno na e-mail klikom na link ordinacija@palmoticeva.com ili iskoristiti mogućnost ostavljanja pitanja u forumu koji smo otvorili specijalno u tu svrhu.

Srdačno,
Tim ordinacije Palmotićeva

Одговор на: Prestanak uzimanja pilula

Почетак Forum Kontracepcija i siguran seks Prestanak uzimanja pilula Одговор на: Prestanak uzimanja pilula

#6169 Одговор

Jelena

Poštovani, već 10 meseci pijem Legravan i menstruacije su bile ublažene, dosta manje obimne i slično, ali su bile redovne i uredne. U nedelju sam popila poslednju tabletu i trebalo je da dobijem u tih sedam dana pauze, što se inače uvek dešavalo. Juče je krenulo nešto poput sluzi braon boje sa sukrvicom, slično onome pri kraju menstruacije. Mislila sam da će danas početi, ali je isto, samo ta braon sluz, a krvi nema. Da li je to od piliula ili postoji neki problem? Da li da počnem novu kutiju od ponedeljka ili je potrebno da pre toga odem kod ginekologa? Hvala unapred.
Jelena

 
,