Zakažite pregled online

Postavite pitanje ginekologu

Dragi pacijenti,

Postavili smo ovu stranicu zbog brze i lakše komunikacije sa Vama. Sva pitanja možete postaviti direktno na e-mail klikom na link ordinacija@palmoticeva.com ili iskoristiti mogućnost ostavljanja pitanja u forumu koji smo otvorili specijalno u tu svrhu.

Srdačno,
Tim ordinacije Palmotićeva

Одговор на: Pitanje u vezi kontracepcije

Почетак Forum Kontracepcija i siguran seks Pitanje u vezi kontracepcije Одговор на: Pitanje u vezi kontracepcije

#6833 Одговор

Milica1018
Учесник

Poštovanje,

Pijem redovno Jeanine tablete. Naime, tri dana pred menstruaciju pojavio se braon iscedak koji se nastavio i kada je menstrualno krvarenje nastupilo.
U tom periodu nisam pila nikakve antibiotike, ali jesam u prethodnih par nedelja dana bila izlozena stresu. Mislite da braon iscedak nije nuspojava smanjenog kontraceptivnog dejstva, posto sam poslednjeg (28.) dana ciklusa, kada pauziram sa tabletama, imala odnos sa partnerom. I da li postoji razlog za brigu?

Unapred hvala!

,