Postavite pitanje ginekologu

Dragi pacijenti,

Postavili smo ovu stranicu zbog brze i lakše komunikacije sa Vama. Sva pitanja možete postaviti direktno na e-mail klikom na link ordinacija@palmoticeva.com ili iskoristiti mogućnost ostavljanja pitanja u forumu koji smo otvorili specijalno u tu svrhu.

Srdačno,
Tim ordinacije Palmotićeva

Escapelle tableta

Почетак Forum Ginekologija Escapelle tableta

Означено: ,

Гледање 309 чланака - 309 до 322 (од 813 укупно)
  • Аутор
    Чланци
  • #4323 Reply
    dr Djordje Petkovic
    Учесник

    Malo je verovatno.

    #4324 Reply
    Kkalinic
    Гост

    Postovani,
    imala sam nezasticen odnos 3 dana nakon zavrsetka menstruacije, i iako moj decko nije svrsio u mene, radi sigurnosti popila sam escapelle tabletu nakon 14h, 5 dana kasnije sam dobila, pritom menstruacija nimalo nije bila obilna, ali jos uvek traje, a bilo je prisutno i peckanje u pocetku, da li je normalna menstruacija 2 puta u jednom mesecu?

    #4329 Reply
    Aurora
    Гост

    18. juna sam imala odnos sa deckom gde je doslo do pucanja kondoma i sve je zavrsilo u meni. Posle pola sata sam popila tabletu escapelle. Poslednju menstruaciju sam dobila 8. juna. Zanima me koliko je verovatnoca da ce tableta delovati?

    #4330 Reply
    Kristina Stankovic
    Учесник

    Postovani, sa menstruacijom sam zavrsila 10.5. A 18.5.sam imala odnos i doslo je do pucanja kondoma i sve je zavrsilo u meni, nakon 6sati sam popila pilulu za dan posle i dobila sam 24.5. Sledeca menstruacija treba da pocne 21.6. Da li ce zbog pilule kasniti, imam simptome, ali se plasim da pilula mozda ipak nije delovala i njenih nezeljenih dejstva

    #4333 Reply
    Tina
    Гост

    Popila sam pilulu 27.marta, nakon toga sam normalno dobila 7.aprila kao i u maju takodje 7. Sada u junu nisam dobila, dakle kasni mi dve nedelje. Trudna nisam. Zanima me da li izostanak ciklusa moguc i nakod tri meseca od popijene pilule, da mi zbog nje poremetilo ili je samo nesto drugo u pitanju?

    #4336 Reply
    dr Djordje Petkovic
    Учесник

    @KKalinic – moguće je da se poremeti ciklus od pilule. Ukoliko se krvarenje nastavi – javite se ginekologu.

    @Aurora – Velika je verovatnoća da će pilula delovati.

    @Kristina Stankovic – moguće je da se poremeti ciklus od pilule. Kako bi bili sigurni uradite betaHCG najranije 2 nedelje nakon odnosa.

    @Tina – Ne bi trebalo da je od pilule. Javite se ginekologu kako bi se utvrdio razlog kašnjenja.

    #4340 Reply
    Kristina Stankovic
    Учесник

    Da li to sto sam dobila nakon uzmanja pilule znaci da je ona delovala? Da li ona i promena klime uticu na kasnjenje?

    #4342 Reply
    dr Djordje Petkovic
    Учесник

    Najverovatnije znači. Kako bi bili sigurni ipak morate da uradite test. I jedno i drugo može da utiče na kašnjenje.

    #4349 Reply
    Ana
    Гост

    Popila sam tabletu 11. dana menstrualnog ciklusa u roku od nepunih sat vremena nakon odnosa sa deckom. Petog dana je pocelo krvarenje slicno kao menstruacija (dve nedelje ranije). Da li je to normalno nezeljeno dejstvo ili treba da se zabrinem?

    #4356 Reply
    dr Djordje Petkovic
    Учесник

    Može doći do poremećaja ciklusa zbog tablete za dan posle. Uradite test na trudnoću 3 nedelje nakon odnosa kako bi isključili trudnoću.

    #4357 Reply
    Marija
    Гост

    Postovani, naime. Znam da ova tema nije mesto za to, ali ja imam jedan problem sa deckom. Naime, on je opterecen velicinom svog polnog organa i koliko god mu ja pricala, da je sve u redu i da sam zadovoljna, on nece da slusa. Pa sam se vama htela obratiti za ponoc, da li postoje neke tablete ili krema, koja mu moze pomoci da dodje do rasta polnog organa? Unapred hvala.

    #4361 Reply
    dr Djordje Petkovic
    Учесник

    Poštovana Marija, to je pitanje koje bi trebalo da postavite urologu.

    #4362 Reply
    Makili
    Гост

    Zdravo, menstruaciju sam imala 11.06., rizican odnos bio je 21.06. sutra ujutru popijena je escapelle pilula. Od pre dva dana imam temperaturu, ukocenost u vratu, i glavobolju kada naglo pomerim glavu (sto verujem da nije posledica tablete, vec prelaz iz toplog u hladno). Jutros sam imala osecaj kao da mi se urinira, medjutim izasao je crveni iscedak, zgrusan.Medjutim nista me nije bolelo, a uvek me boli pred ciklus, niti su mi grudi natecene. Da li sam dobila 10 dana ranije (trebalo je 09.07) ili je to reakcija zbog pilule? I da li cu posle ovoga imati redovan ciklus kao i do sada? Jako mi je bitno jer u Srbiji necu biti mesec dana… Pozdrav i hvala

    #4363 Reply
    dr Djordje Petkovic
    Учесник

    Poštovana Makili, verovatno je reakcija zbog pilule. Ukoliko Vam bude kasnila menstruacija – uradite test na trudnoću.

Гледање 309 чланака - 309 до 322 (од 813 укупно)
Одговор на: Escapelle tableta
Ваши подаци:





Call Now Button
,