Postavite pitanje ginekologu

Dragi pacijenti,

Postavili smo ovu stranicu zbog brze i lakše komunikacije sa Vama. Sva pitanja možete postaviti direktno na e-mail klikom na link ordinacija@palmoticeva.com ili iskoristiti mogućnost ostavljanja pitanja u forumu koji smo otvorili specijalno u tu svrhu.

Srdačno,
Tim ordinacije Palmotićeva

Escapelle tableta

Почетак Forum Ginekologija Escapelle tableta

Означено: ,

Ова тема садржи 804 одговора, има 96 гласова и последњи пут је ажурирана од стране  Ivana 1 седмица, 5 дана раније.

Гледање 729 чланака - 729 до 742 (од 805 укупно)
  • Аутор
    Чланци
  • #7405 Одговор

    dr Đorđe Petković
    Учесник

    Poštovana Joka,

    menstruacija može da kasni zbog pilule. U svakom slučaju se savetuje da uradite test na trudnoću 3 nedelje nakon popijene pilule.

    #7429 Одговор

    Tamara
    Учесник

    Postovani,
    Poslednja redovna menstruacija mi se zavrsila 10-og decembra, a 15-og decembra sam popila Escapelle tabletu. Nakon toga, 20-og decembra sam ponovo dobila menstruaciju i ona i dalje traje. Nije obilna, ali ne znam da li treba da pocnem da brinem. Hvala unapred.

    #7444 Одговор

    dr Đorđe Petković
    Учесник

    Poštovana Tamara,

    moguć je poremećaj ciklusa usled korišćenja pilule. Ukoliko se krvarenje nastavi – javite se ginekologu.

    #7473 Одговор

    Sanja

    Poštovani,
    Tri puta sam pila escapelle tabletu.
    Prvu i drugu sam uzela u razmaku od tri meseca, a poslednju, treću, tek nakon sedam meseci.
    Da li je moguće da imam posledice s obzirom da sam u roku od godinu dana popila tri tablete?I ako bi mogla da imam posledice na šta bi se one odnisle tačno?
    Svaki put kada sam uzela tabletu sve je proteklo normalno, slabašno krvarenje sedam dana nakon tablete, pa onda menstruacija.
    Hvala u napred!

    #7494 Одговор

    Sanja

    Ovako imam jedno veoma naivno pitanje…
    Imala sam analni odnos po prvi put ali bez zastite, sutradan sam imala sa zastitom (svrsio je u kondom)(procitala sam da ima mogućnosti da se zatrudni preko analnog odnosa) i onda smo se uspanicili i popila sam escapelle tabletu otprilike posle 37 sata posle 1 odnosa…od popijene tablete proslo je 4 dana (nisam imala nikakve simptome ili bilo kakvo krvarenje do sada) a ciklus ocekujem tek 19. Ovog meseca. Da li ima mogućnosti da sam trudna i da li ce sledeca menstruavije da mi kasni. Hvala unapred na odgovoru.

    #7495 Одговор

    Marko Stankovic
    Учесник

    Postavani sa devojkom sam imao nezasticeni odnos 20.decembra,ona je dan kasnije uzela escapelle tabletu,nije imala nikakve mucnine niti probleme sve do 28.-29. tada je krenulo blago krvarenje braonkaste boje to krvarenje traje vec 10 dana.i da napomenem da njen poslednji menstrualni ciklus se zavrsio 18-19. decembra.Sta da radimo? hvala unapred

    #7496 Одговор

    Marko Stankovic
    Учесник

    i koliko bi to blago krvarenje trebalo da traje? hvala

    #7510 Одговор

    Ivana Ilic

    Poštovani,
    Poslednju menstruaciju sam imala 23.12.2018.-28.12.2018.
    01.01. sam imala nezasticen odnos, pa sam 18h nakon toga popila Escapelle tabletu
    Juče, 07.01.2019., 6 dana nakon uzimanja tablete, počela sam da krvarim, nije obilno i malo je tamnije nego inače, a sledeći menstrualni ciklus treba da mi bude tek 22.01., da li to sto krvarim 15 dana ranije znaci da je tableta delovala i da li je normalno krvarenje 15 dana ranije, i da li ću normalno dobiti 22.01.?
    I da li treba da brinem da li sam trudna?
    Hvala unapred

    #7559 Одговор

    Andja

    Postovani,imala sam odnos u kom je pukao kondom, 13-14i dan ciklusa. S obzirom da imam spiralu od kad sam je stavila menstruacija mi traje po 12-13 dana,2 dana pre odnosa mi je prestalo krvarenje.
    Koja je sansa za trudnocu? Nakon 12 sati popila sam Escapelle pilulu.

    #7561 Одговор

    Natasa Peric
    Учесник

    Postovana,
    Imala sam nezasticeni odnos 25.12,partner nije svrsio u mene(izvinite na izrazaju),ali nismo 100% sigurnu.Zbog toga sam uzela sutra dan tabletu escapelle nakon 23h.dobila sam 01.01.2019 tacno kada sam i trebala da dobijem menstruaciju.Da li je moguce posle toga da ostanem trudna,posto imam povremene bolove u stomaku i dalje.Ili je to damo zato sto se i dalje bojim da se ne desi nesto sto ne zelim.
    Znaci da li je moguce da zatrudnim?
    U napred hvala!

    #7601 Одговор

    nadja

    Poštovani,
    Moja poslednja mesntruacija završena je 10.12. Inače, ona je uglavnom neredovna (tinejdzerka sam). Nakon nje sam imala odnos 13.12. i tada nam je pukao kondom, ali ga je partner brzo izvadio. Posle (oko) 24h sam kupila Escapelle pilulu. 19.12. sam dobila krvarenje koje je trajalo 2-3 dana. Nakon toga mi se ništa nije dešavalo, sve do posle Nove godine, kada sam osetila peckanje tokom uriniranja. Dva-tri dana posle je usledio i bol u stomaku i nakon toga sam imala sirasti iscedak. Shvatila sam da je u pitanju gljivična infekcija. 15.1. sam kupila Canesten tablete i stavljala ih 2 dana, medjutim, posle obe sam dobila bolove i organizam je izbacio tabletu. Sirasti iscedak se opet vratio, a ja i dalje imam bolove.
    Ne znam šta da radim, jako sam usplašena.
    Da li postoji šansa za trudnoću?

    #7602 Одговор

    nadja
    Учесник

    ISPRAVAK:

    Poštovani,
    Moja poslednja mesntruacija završena je 10.12. Inače, ona je uglavnom neredovna (tinejdzerka sam). Nakon nje sam imala odnos 13.12. i tada nam je pukao kondom, ali ga je partner brzo izvadio. Partner nije svršio! Posle (oko) 24h sam kupila Escapelle pilulu.
    19.12. sam dobila krvarenje koje je trajalo 2-3 dana. Nakon toga mi se ništa nije dešavalo, sve do posle Nove godine, kada sam osetila peckanje tokom uriniranja. Dva-tri dana posle je usledio i bol u stomaku i nakon toga sam imala sirasti iscedak. Shvatila sam da je u pitanju gljivična infekcija. 15.1. sam kupila Canesten tablete i stavljala ih 2 dana, medjutim, posle obe sam dobila bolove i organizam je izbacio tabletu. Sirasti iscedak se opet vratio, a ja i dalje imam bolove.
    Ne znam šta da radim, jako sam usplašena.
    Da li postoji šansa za trudnoću?

    #7649 Одговор

    Jovana

    Drugarica mi je nedavno imala nezasticen polni odnos, i u roku od desetak dana je dva puta popila pilulu za dan posle. Zanima me koliko to moze da osteti njenu plodnost, zabrinuta je jako, ima glavobolje, mucnine, malaksala je jako

    #7663 Одговор

    Andrijana

    Ovako, imala sam zasticen odnos, ali je kondom pukao, iduceg jutra popila sam tabletu za ,,dan posle” 15.12, menstruaciju sam dobila za sedam dana. Menstruacije su mi obicno na 30,32 dana, a danas mi je 38 dan, da li treba da se zabrinem? Posle menstruacije, nisam imala nezasticen odnos. Da li je nus pojava tablete, kasnjenje menstruacije?

Гледање 729 чланака - 729 до 742 (од 805 укупно)
Одговор на: Escapelle tableta
Ваши подаци:





Call Now Button
,