Postavite pitanje ginekologu

Dragi pacijenti,

Postavili smo ovu stranicu zbog brze i lakše komunikacije sa Vama. Sva pitanja možete postaviti direktno na e-mail klikom na link ordinacija@palmoticeva.com ili iskoristiti mogućnost ostavljanja pitanja u forumu koji smo otvorili specijalno u tu svrhu.

Srdačno,
Tim ordinacije Palmotićeva

Hitno

Ова тема садржи 1 одговор, има 2 гласа и последњи пут је ажурирана од стране  dr Đorđe Petković 2 месеци, 1 седмица раније.

Гледање 1 чланка - 1 до 2 (од 2 укупно)
  • Аутор
    Чланци
  • #9367 Одговор

    Iva
    Учесник

    Postovani, moje menstruacije obicno nisu redovne. Imala sam menstruaciju 22. marta nakon toga tokom celog aprila nisam dobila, a 28. aprila sam imala odnose sa deckom pri cemu je pukao prezervativ, popila sam tabletu Escapelle nakon 36 sati. Slede u menstruaciju sam dobila 12. maja kratko je trajala i bila je poprilicno tamno braon boje, posle 10ak dana uradila sam test koji je bio negativan, a sada u junu sam dobila 09. juna ali menstruacija uopste nije obilna i bledo crvenkaste boje je. Iskreno brine me moj donji stomak koji je naduven i veci nego uobicajeno, postoji li mogucnost da je to zbog tablete za dan posle? I postoji li mogucnost za trudnocom? Hvala unapred

    #9708 Одговор

    dr Đorđe Petković
    Учесник

    Poštovana Iva,

    ukoliko sumnjate na trudnoću – uradite test.

Гледање 1 чланка - 1 до 2 (од 2 укупно)
Одговор на: Hitno
Ваши подаци:





Call Now Button
,