Postavite pitanje ginekologu

Dragi pacijenti,

Postavili smo ovu stranicu zbog brze i lakše komunikacije sa Vama. Sva pitanja možete postaviti direktno na e-mail klikom na link ordinacija@palmoticeva.com ili iskoristiti mogućnost ostavljanja pitanja u forumu koji smo otvorili specijalno u tu svrhu.

Srdačno,
Tim ordinacije Palmotićeva

Kontracepija

Ова тема садржи 1 одговор, има 2 гласа и последњи пут је ажурирана од стране  dr Djordje Petkovic 3 месеци, 2 седмице раније.

Гледање 1 чланка - 1 до 2 (од 2 укупно)
  • Аутор
    Чланци
  • #5562 Одговор

    Aleksandra988
    Учесник

    Postovani,
    Prvi put sam pocela da uzimam kontraceptivne pilule, koje mi je ginekolog prepisao. U uputsvu pise dada se uzimaju prvog dana ciklusa, sto sam i uradila. Medjutim vec posle prve pilule primetila sam da mi krvarenje dosta slabo i svetlije (inace imam jako obilne i duge cikluse) Zanima me da li je to moze biti posledica pilule? Posto mi je jako cudno to.
    Hvala na odgovoru.

    #5564 Одговор

    dr Djordje Petkovic
    Главни мајстор

    Poštovana Aleksandra,

    to je jedno od dejstva pilule.

Гледање 1 чланка - 1 до 2 (од 2 укупно)
Одговор на: Kontracepija
Ваши подаци:




 
,