Postavite pitanje ginekologu

Dragi pacijenti,

Postavili smo ovu stranicu zbog brze i lakše komunikacije sa Vama. Sva pitanja možete postaviti direktno na e-mail klikom na link ordinacija@palmoticeva.com ili iskoristiti mogućnost ostavljanja pitanja u forumu koji smo otvorili specijalno u tu svrhu.

Srdačno,
Tim ordinacije Palmotićeva

Kontraceptivna pilula i vanmenstrualno krvarenje

Почетак Forum Kontracepcija i siguran seks Kontraceptivna pilula i vanmenstrualno krvarenje

Ова тема садржи 6 одговора, има 3 гласа и последњи пут је ажурирана од стране  Marija 2 седмице раније.

Гледање 1 чланака - 1 до 7 (од 7 укупно)
  • Аутор
    Чланци
  • #5742 Одговор

    Ana Milenkovic
    Учесник

    Postovani, pijem pilule za kontracepciju daylette vec 6, 7 meseci. I prvi put mi se desilo sada nakon toliko vremena uzimanja da sam dobila vanmenstrualno krvarenje na 20toj piluli(ima ih 28 od cega su 4 neaktivne i dobijala sam redovno nakon druge ili trece neaktivne pilule). Da napomenem da ih uzimam redovno u isto vreme. Jedino sto sam od prosle nedelje krenula da treniram. Molim vas recite mi sta bi mogao biti uzrok vanmenstrualnog krvarenja. Srdacan pozdrav!

    #5745 Одговор

    dr Đorđe Petković
    Учесник

    Poštovana Ana,

    uzroka može biti mnogo. Ukoliko se ponovlja – posavetujte se sa lekarom o promeni pilula.

    #5747 Одговор

    Ana Milenkovic
    Учесник

    Hvala lepo na brzom odgovoru. Imam jos jedno pitanje. Da li da zavrsim ovu kutiju, da ispijem do kraja i placebo pilule…ili se u ovom slucaju pocinje sa novom.kutijom?

    #5748 Одговор

    dr Đorđe Petković
    Учесник

    Nastavite da pijete kao i do sada.

    #7529 Одговор

    Bojana

    Dobro vece. Operisala sam cistu na levom jajniku pre 5 meseci.. Bila sam na kontroli 13.decembra i ustanovljena je cista na istom jajniku… Doktorka mi je preporucila pilule za kontracepciju… Pijem daylette tablete… Pocela sam od pocetaka menstruacije… Ciklus je trebao da se zavrsi 8.1.ali ja krvarim i dalje.. Pa sam htel da vas pitam da li je to normalno sto mi se desava jer pijem te tablete?

    #7640 Одговор

    dr Đorđe Petković
    Учесник

    Poštovana Bojana,

    u prva tri meseca koriščenja kontraceptivnih pilula – moguće je da krvarite duže. Ipak za svaki slučaj se javite ginekologu kako bi se uradio ultrazvučni pregled.

    #9358 Одговор

    Marija

    Postovani, pijem pilule dayllete vec godinu i duze zbog problema sa obilnom mentruacijom, u poslednjih par meseci mi se javljaju tragovi krvarenja i nakon 7 dana(koliko mi obicno traje mens). Ovaj mesec mi se javljaju tragovi krvi, a imala sam odnose bez zastite. Jel postoji sansa za trudnocu? Posle odnosa mi se nakon nekoliko dana pojavilo malo krvi. Hvala unapred.

Гледање 1 чланака - 1 до 7 (од 7 укупно)
Одговор на: Kontraceptivna pilula i vanmenstrualno krvarenje
Ваши подаци:





Call Now Button
,