Postavite pitanje ginekologu

Dragi pacijenti,

Postavili smo ovu stranicu zbog brze i lakše komunikacije sa Vama. Sva pitanja možete postaviti direktno na e-mail klikom na link ordinacija@palmoticeva.com ili iskoristiti mogućnost ostavljanja pitanja u forumu koji smo otvorili specijalno u tu svrhu.

Srdačno,
Tim ordinacije Palmotićeva

Menstruacija nakon kontracepcije

Почетак Forum Kontracepcija i siguran seks Menstruacija nakon kontracepcije

Ова тема садржи 1 одговор, има 2 гласа и последњи пут је ажурирана од стране  dr Đorđe Petković 1 година, 5 месеци раније.

Гледање 1 чланка - 1 до 2 (од 2 укупно)
  • Аутор
    Чланци
  • #2561 Одговор

    Jana777
    Учесник

    Poštovani,

    Prestala sam sa korišćenjem pilula Lindinete20 24.februara. Nakon toga sam imala prvu menstruaciju normalno posle 28 dana, sledeća mi je kasnila 4 dana. Treću još uvek nisam dobila, kasni mi već 16 dana. Brine me da li je to normalno dok se hormoni ne vrate u normalu? Nisam trudna. Pilule sam koristila 4 godine, a pre njih sam imala neredovne menstruacije. Stomak me zaboli povremeno kao pred menstruaciju, ali samo trenutno i ništa. Grudi su mi uvećane i boluckaju me bradavice. Hvala unapred na odgovoru

    #2564 Одговор

    dr Đorđe Petković
    Главни мајстор

    Potrebno je da se javite ginekologu kako bi se utvrdio razlog neredovnih menstruacija (sa pilulama ste regulisali ciklus, kad ste prestali opet se vratilo na “staro”).

Гледање 1 чланка - 1 до 2 (од 2 укупно)
Одговор на: Menstruacija nakon kontracepcije
Ваши подаци:




 
,