Postavite pitanje ginekologu

Dragi pacijenti,

Postavili smo ovu stranicu zbog brze i lakše komunikacije sa Vama. Sva pitanja možete postaviti direktno na e-mail klikom na link ordinacija@palmoticeva.com ili iskoristiti mogućnost ostavljanja pitanja u forumu koji smo otvorili specijalno u tu svrhu.

Srdačno,
Tim ordinacije Palmotićeva

Pitanje u vezi kontracepcije

Почетак Forum Kontracepcija i siguran seks Pitanje u vezi kontracepcije

Означено: 

Ова тема садржи 114 одговора, има 31 глас и последњи пут је ажурирана од стране  dr Đorđe Petković 1 месец, 1 седмица раније.

Гледање 113 чланка - 113 до 115 (од 115 укупно)
  • Аутор
    Чланци
  • #9207 Одговор

    dr Đorđe Petković
    Учесник

    Poštovana Milice,

    počnite sa novom kutijom prvog dana sledeće mensturacije. Kontraceptivno dejstvo će biti nakon 7 dana korišćenja pilula.

    #9431 Одговор

    Andjela

    Poštovani,

    nakon što sam dobila recept u Vašoj ordinaciji, u petak sam, početkom menstruacije, počela sa prvom tabletom. Onda subota druga i danas treća.

    Samo prvi dan sam kao normalno dobila boleo me stomak i sve standardno, ali več od sutradan (kada je meni inače najobilnije) skoro pa nema ničega.

    Da li je to normalna reakcija na promene u telu zbog pilula ili treba da se zabrinem?

    Hvala puno,

    Veliki pozdrav,
    Andjela

    #9710 Одговор

    dr Đorđe Petković
    Учесник

    Poštovana Andjela,

    u redu je.

Гледање 113 чланка - 113 до 115 (од 115 укупно)
Одговор на: Pitanje u vezi kontracepcije
Ваши подаци:





Call Now Button
,