Postavite pitanje ginekologu

Dragi pacijenti,

Postavili smo ovu stranicu zbog brze i lakše komunikacije sa Vama. Sva pitanja možete postaviti direktno na e-mail klikom na link ordinacija@palmoticeva.com ili iskoristiti mogućnost ostavljanja pitanja u forumu koji smo otvorili specijalno u tu svrhu.

Srdačno,
Tim ordinacije Palmotićeva

Prestanak uzimanja pilula

Почетак Forum Kontracepcija i siguran seks Prestanak uzimanja pilula

Ова тема садржи 68 одговора, има 10 гласова и последњи пут је ажурирана од стране  Snjezana 3 седмице, 3 дана раније.

Гледање 15 чланака - 15 до 28 (од 69 укупно)
  • Аутор
    Чланци
  • #4883 Одговор

    dr Djordje Petkovic
    Главни мајстор

    Nema na čemu.

    #5749 Одговор

    Jovana

    Poštovani
    Pila sam tablete Diane 35 dve godine zbog problema sa policisticnim jajnicima. Odlucila sam da prestanem da pijem tablete. Kada sam zavrsila poslednnu tabletu iz kutije u tom periodu sam imala menstruaciju. Nedelju dana nakon zavrsetka menstruacije pojavilo mi se krvarenje. Ne mnogo obilno i tamno braon boje. Zasto se to desava kad mi nije termin da dobijem menstruaciju, da li je to mozda normalno ili treba da se zabrinem.
    Hvala u napred

    #5751 Одговор

    dr Đorđe Petković
    Учесник

    Poštovana Jovana, može biti normalno. Ipak je potrebno da se konsultujete sa ginekologom ukoliko prekidate terapiju.

    #5990 Одговор

    Marijana

    Postovani,
    Planiram trudnocu, a pijem pilule Lyndinette 20 vec nekoliko godina, jer nisam imala redovne cikluse od pocetka. Da li je neophodno ispiti celu kutiju ili mogu na pola da prekinem? I dobila sam preporuku da pocnem da pijem Folan cim prestanem sa pilulama.
    Hvala unapred na odgovoru!

    #6006 Одговор

    dr Đorđe Petković
    Учесник

    Preporuka je da ih popijete do kraja.

    #6144 Одговор

    Jelena123
    Учесник

    Postovani doktore, poslednjih nekoliko dana sam primetila izuzetno izrazene vene iza kolena leve noge i na listu. Nikada pre to nisam uocila, bar ne tako vidljivo. Osecam i blagu tezinu u nogama. Da li je moguce da je to posledica koriscenja Yaz-a poslednjih 7meseci i da li u tom slucaju treba odmah da prestanem sa uzimanjem istih? Hvala na odgovoru!

    #6149 Одговор

    Marina

    Postovani, pre tri dana sam pocela da uzimam pilule Jeanine, ali osecam da mi je muka. Da li mogu odmah da prestanem sa uzimanjem ili moram da ispijem do kraja kutiju?

    #6159 Одговор

    dr Đorđe Petković
    Учесник

    Možete odmah prestati.

    #6169 Одговор

    Jelena

    Poštovani, već 10 meseci pijem Legravan i menstruacije su bile ublažene, dosta manje obimne i slično, ali su bile redovne i uredne. U nedelju sam popila poslednju tabletu i trebalo je da dobijem u tih sedam dana pauze, što se inače uvek dešavalo. Juče je krenulo nešto poput sluzi braon boje sa sukrvicom, slično onome pri kraju menstruacije. Mislila sam da će danas početi, ali je isto, samo ta braon sluz, a krvi nema. Da li je to od piliula ili postoji neki problem? Da li da počnem novu kutiju od ponedeljka ili je potrebno da pre toga odem kod ginekologa? Hvala unapred.
    Jelena

    #6170 Одговор

    J.
    Учесник

    stop

    #6182 Одговор

    dr Đorđe Petković
    Учесник

    Poštovana Jelena,

    moguće je da je od pilula. Nastavite normalno da ih pijete kao i do sada.

    #6391 Одговор

    Sanya San
    Учесник

    Postovani, pocela sam da koristim pilule pre 2 meseca, sada sam pocela trecu kutiju, medjutim, primetila sam da sam dobila na kilazi, prosli mesec sam pre ciklusa krvarila vise od nedelju dana i imala bolove u stomaku poput onih pred-menstrualnih; da li to znaci da mi pilule ne odgovaraju? Svakako cu se javiti svom lekaru, ali sam trenutno na odmoru jos 10 dana. Strah me je da se gojenje ne nastavi i da li trebam da nastavim jos ovu kutiju ili da prestanem sa koriscenjem?

    #6434 Одговор

    dr Đorđe Petković
    Учесник

    Poštovana,

    u prva tri meseca moguće su takve pojave – period privikavanja.

    #6439 Одговор

    Mara

    Poštovani, trenutno pijem 4. kutiju Belara pilula i psihički sam sve nestablinija.
    Proteklih 10 dana konstantno plačem, izrazito sam razdražljiva i ne prepoznajem sebe više.
    Odlučila sam da prestanem podhitno jer postaje nepodnošljivo ali mi je ostalo još 9 pilula do kraja, da li da probam da istrajem i dovršim kutiju ili mogu prestati odmah?

    Hvala unapred

Гледање 15 чланака - 15 до 28 (од 69 укупно)
Одговор на: Prestanak uzimanja pilula
Ваши подаци:





Call Now Button
,