Postavite pitanje ginekologu

Dragi pacijenti,

Postavili smo ovu stranicu zbog brze i lakše komunikacije sa Vama. Sva pitanja možete postaviti direktno na e-mail klikom na link ordinacija@palmoticeva.com ili iskoristiti mogućnost ostavljanja pitanja u forumu koji smo otvorili specijalno u tu svrhu.

Srdačno,
Tim ordinacije Palmotićeva

Prestanak uzimanja pilula

Почетак Forum Kontracepcija i siguran seks Prestanak uzimanja pilula

Ова тема садржи 68 одговора, има 10 гласова и последњи пут је ажурирана од стране  Snjezana 1 месец, 4 седмице раније.

Гледање 43 чланака - 43 до 56 (од 69 укупно)
  • Аутор
    Чланци
  • #8369 Одговор

    Jelena

    Poatovanje.Pila sam novinete,prestala sam krajem februdara.Dobila sam menstroaciju 18.marta,sve je bilo ok i nomamo. Međutim tim posle 15,16 dana pojavljuje se krv,dan dva,pa pauza,pa onda 2.aprila
    opet se javlja krv i blagi menstrualni bolovi dva dana i sada opet nista.Da li imam razloga za brigu.Hvala.

    #8411 Одговор

    dr Đorđe Petković
    Учесник

    Poštovna Jelena,

    odgovorili smo Vam u komentarima.

    #8466 Одговор

    Snezana

    Postovani, pila sam mikroginon 5 godina, prestala sam da uzimam pre 7 meseci. Pre koriscenja kontracepcije, menstruacija mi je bila redovna i obilna. Za vreme uzimanja kontracepcije menstruacija nije bila obilna. A poslednjih 7 meseci kako ne pijem kontracepciju menstruacija nije uopste obilna, prvih pet dana mi uopste ne ide, mogu samo da stavim dnevni ulozak, zatim ide 2 dana obilnije i stane. Te menstruacije su redovne. Ali me zanima da li je moguce da su mi se poremetili hormoni ili sta vec. Posto planiram da radim na bebe. I dala mi je doktorka da radim neke hormone, rade se 2 dan menstruacije, ali kako da odredim koji je drugi dan, kada mi je menstruacija takva kako sam gore opisala.

    #8478 Одговор

    dr Đorđe Petković
    Учесник

    Poštovana Snežana,

    konsultujte doktorku koja Vam je analize prepisala.

    #8620 Одговор

    Tijana

    Poštovani, pila sam tablete Yaaz nepunih nedelju dana, nakon čega su mi otekla kolena i pojavili se bolovi u istim. Rečeno mi je od strane ginekologa da u tom slučaju odmah prekinem sa konzumacijom. Međutim, menstruacija mi kasni 2 nedelje, test za trudnoću je negativan, kod mog ginekologa trenutno ne mogu da odem jer sam na putu, pa me zanima da li treba da se brinem? Hvala unapred

    #8637 Одговор

    JL

    Popila sam escapelle dva puta rizican odnos 16og a trebala sam da dobijem 21og? Da li ce tableta delovati?

    #8651 Одговор

    JL

    JL

    Popila sam escapelle,dva puta rizican odnos 16og a trebala sam da dobijem 21og? Da li ce tableta delovati? Dosta sekreta i puna besika ..

    #8689 Одговор

    Tamara

    Poštovani, nakon što popijem pilulu nakon nekog vremena se pojavi glavobolja. Počela sam sa pilulama pre nedelju dana, prepisane od strane ginekologa. Da li je to normalno?

    #8704 Одговор

    dr Đorđe Petković
    Учесник

    @tijana – najverovatnije nije ništa značajno. Ukoliko se pojavi obilno krvarenje ili bolovi – javite se ginekologu.

    #8705 Одговор

    dr Đorđe Petković
    Учесник

    @JL – nije moguće znati da li je pilula delovala. Zbog toga se savetuje da uradite test na trudnoću 3 nedelje nakon uzimanja pilule – za svaki slučaj.

    #8706 Одговор

    dr Đorđe Petković
    Учесник

    Poštovna Tamara,

    prestanite sa uzimanjem pilula ukoliko imate glavobolje.

    #8725 Одговор

    Gordana

    Postovani,
    Pijem Logest oko pet godina i zanima me da li se preporucuje pravljenje pauze od par meseci. Logest mi je prepisan kao terapija za endometriozu i taj problem je sveden na minimum (21 sa 15mm endometrijum na jajniku). Nazalost, bila sam prinudjena da vise puta za ovih pet godina menjam ginekologa, jedan od tih lekara mi je savetovao da napravim pauzu, pa me zanima vase misljenje.
    Unapred hvala.

    #8737 Одговор

    Jelena

    Poštovani, pila sam Logest oko godinu i 3 meseca, zatim sam na preporuku ginekologa prešla na Belaru, koju sam pila otprilike 6 meseci. Poslednju kutiju sam popila, dobila menstruaciju koja je trajala malo duže nego inače – putovala sam 2000 km daleko, pa to pripisujem tome. Sada, 3 dana nakon prestanka menstruacije, pojavio mi se obilniji braon iscedak, nalik poslednjem danu menstruacije. Pojavio se jednom i više ga nema. Ima li razloga za brigu i šta je mogući razlog? Unapred zahvalna!

    #8779 Одговор

    dr Đorđe Petković
    Учесник

    Poštovana Gordana,

    nije potrebno pravljenje pauze.

    Poštovana Jelena,

    Nastavite sa koriščenjem pilula, ponekad je moguće da se tako nešto desi.

Гледање 43 чланака - 43 до 56 (од 69 укупно)
Одговор на: Prestanak uzimanja pilula
Ваши подаци:





Call Now Button
,