Postavite pitanje ginekologu

Dragi pacijenti,

Postavili smo ovu stranicu zbog brze i lakše komunikacije sa Vama. Sva pitanja možete postaviti direktno na e-mail klikom na link ordinacija@palmoticeva.com ili iskoristiti mogućnost ostavljanja pitanja u forumu koji smo otvorili specijalno u tu svrhu.

Srdačno,
Tim ordinacije Palmotićeva

Vanmenstrualno krvarenje

Почетак Forum Ginekologija Vanmenstrualno krvarenje

Ова тема садржи 9 одговора, има 6 гласова и последњи пут је ажурирана од стране  dr Đorđe Petković 5 дана, 1 сат раније.

Гледање 1 чланака - 1 до 10 (од 10 укупно)
  • Аутор
    Чланци
  • #5397 Одговор

    blabla2
    Учесник

    Dobila sam poslednji put 17.01 i menstruacija mi je trajala do 21.01. NAkon nekoliko dana, 24.01 sam imala nezasticeni odnos da deckom metodom prekinutog snosaja i sutradan sam popila escapelle tabletu za dan posle za svaki slucaj. Pre 2 dana, 05.02. sam dobila oskudno krvarenje, nekoliko kapi na donjem vesu i toalet papiru. To krvarenje traje sve do danas, 07.02. To krvarenje je oskudno, u malim kolicinama koje primetim na donej vesu i toalet papiru. Normalno bih trebala dobiti 14.02. što verovatno znači da ovo nije menstrualno krvarenje. Uradila sam juče (06.02) test za trudnocu (trakica za HCG) i test je bio negativan. Tabletu za dan posle sam popila prvi put u zivotu i okakvo krvarenje mi se takodje desava prvi put. Da li mi možete reći sta je u pitanju?

    #5400 Одговор

    dr Djordje Petkovic
    Главни мајстор

    Poštovana, pilula za dan posle može da dovede do neregularnog krvarenja. Uradite test na trudnoću za svaki slučaj 3 nedelje nakon popijene pilule.

    #6246 Одговор

    Ivana2306
    Учесник

    Pozdrav, pijem tablete Daylette (24 aktivnih plus 4 placebo) i dobila sam menstruaciju na 14oj tableti. Da li treba da ocekujem ponovo da cu dobiti tokom placebo tableta ili ne ?

    #6279 Одговор

    dr Đorđe Petković
    Учесник

    Poštovana Ivana,

    da li ste pravilno koristili pilule?

    #6285 Одговор

    Ivana2306
    Учесник

    Postovani,
    Pravilno ih koristim.Pijem ih svakog dana u isto vreme (par puta mi se desilo da omasim u vremenu al za 10,15 minuta ne vise).

    #6318 Одговор

    dr Đorđe Petković
    Учесник

    U tom slučaju sačekajte sledeci ciklus, ukoliko se tako nešto ponovi – javite se ginekologu kako bi Vam promenio pilule.

    #6960 Одговор

    Tatjana Davidovic

    Postovani,imam 48 godina.Menstroaciju sam dobila 18.10 2018,trajala je do 25.10 2018.Posle pet dana mi se pojavilo oskudno krvarenje sa po nekim koagulumom.Do sada sam imala redovne menstroacije.Da li je moguce da je ovo najava klimaksa?Unapred zahvalna

    #6967 Одговор

    dr Đorđe Petković
    Учесник

    Poštovana Tatjana – moguće je. Ukoliko se pojave obilna krvarenja – javite se ginekologu.

    #6976 Одговор

    Jelena Mandaric-Badnjar
    Учесник

    Poštovani,poslednji ciklus mi je počeo 19.10.2018 i trajao 7 dana. Inače su mi ciklusi na 24,25 dana. Drugog novembra sam počela da koristim canesten vaginalete. Nakon druge sam imala bolove u predelu donjeg stomaka, a nakon treće, poslednje, je počelo krvarenje koje je po boji drugačije od menstrualnog i još traje i blaga temperatura od 37,1, a nije mi još vreme za ciklus… Trebam li se zabrinuti ili mi se prosto pomerio ciklus zbog vaginaleta?

    #6993 Одговор

    dr Đorđe Petković
    Учесник

    Poštovana Jelena,

    vaginalete koje ste koristli ne utiču na ciklus. Javite se ginekologu kako bi se utvrdilo o čemu se radi.

Гледање 1 чланака - 1 до 10 (од 10 укупно)
Одговор на: Vanmenstrualno krvarenje
Ваши подаци:




,